Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Wednesday, March 24, 2010

> kalau bab ni memang suke

AMARAN: gambar-gambar dibawah mungkin menjolok mata













hahaha...
adam kalau mandi kat rumah nenek dia (baca: rumah mak aku kt kg.) macam ni la gayanya.. nasib baik badan kecik.. muat2 aje duduk dalam baldi tu. kalau dah dapat main air, susah la nak berhenti..

4 comments:

mamaaerish : said...

ala... kalo eb pn suker.... hik3

nasazfrog... said...

yer la memang betul anak kite pun yang wani +nuri pantang dapat main air payah nak soh berhenti.. uhh

:: HUSNA :: said...

eb: eb pun nak jadik budak2 ye... hehe

:: HUSNA :: said...

nasazfrog: budak2 mmg pantang nmpk air kot.. layan kan ajela... ;)

Iklan LR