Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Sunday, March 28, 2010

> off



malam semalam kan ada kempen earth hour. kempen untuk mengurangkan pemanasan global yang semakin meruncing. cuma padamkan lampu dan alatan elektrik selama 1 jam dari jam 8.30 malam sampai 9.30 malam. Itu sahaja. aku pun turut memberi sokongan dengan bersama-sama menyertai kempen tersebut. tengok kat atas tu adam duduk dalam gelap. tapi tv still on. hehe.. tv tak boleh tutup. nanti keboringan kami dalam gelap gelita.

No comments:

Iklan LR