Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Thursday, April 29, 2010

> masak paling senang dalam dunia

semua dah sedia maklum yang my hubby tak jadi pergi ke German kan. memang takde rezeki dia. sebelum tu semua barang dah siap sedia. termasuklah makanan. hubby cadang nak bawak makanan segera. megi, biskut-biskut dan makan siap masak macam kat gambar bawah ni.



IMG_5434


zaman sekarang senang sungguh kan. tak payah nak tumis2, senang cerita tak payah buat apa-apa. tinggal cuma nak panaskan aje. lepas tu dah boleh makan. tapi rasa tak sedap mana pun.


kalau dah terdesak merantau kat negara orang boleh diterima lagi. tapi kalau setakat tak kemana duduk kat malaysia ni aje yang senang nak dapat bahan untuk dimasak serta halal tak perlu kot beli makan segera semua ni. lagipun tak elok makan makanan macam ni. dah tentu dia letak bahan kimia untuk tahankan dari basi makanan tu kan.


8 comments:

mIsH IeRA cIK irAh said...

ngeh. masak megi lg mudah :P

Diamilikku said...

kekadang je boleh makan masakan segera tuh..selalunya air tangan sendiri lebih sedap..biar sekadar nasi panas dan ikan masin..tul tak husna

Muhammad Safie said...

senangnye masak kalau camni..

Kapten said...

bini zaman moden masak mcm tu jer lah nanti tu
huhuhu


….KANTOI AKU MEMINATI SESEORANG

:: HUSNA :: said...

mIsH IeRA cIK irAh: ni mesti selalu mkn megi ni..

:: HUSNA :: said...

diamilikku: betul sgt kak su. mkn nasi dgn kicap + telur dadar pun boleh selera..

:: HUSNA :: said...

Muhammad Safie: senang tp x sedap pun x gune jgk.. hehe

:: HUSNA :: said...

kapten: bukan aku.. aku isteri yg rajin. ngeh3x ;p

Iklan LR