Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Friday, March 12, 2010

> ayaq oren botol kicap



hahaha... tak tau la betol ka tak depa guna botol kicap. bentuk tu dah ada.

klasik sungguh tengok botol air oren ni. ingat kat bandar ni takde jual. rupenya ada jugak. hehe.. kalau dulu kat kg, air oren ni jual kat kedai-kedai runcit.. termasuklah kedai runcit Hj. kadir... Hj. kadir tu abah aku ye... hehe. kedai runcit tu ada lagi cuma air oren ni je dah tak jual. takde supplier kot. jual air kotak lagi senang, kata hj. kadir.. hehe.. rekaan fakta aku je tu..

7 comments:

~0~ said...

skang da susah nak cari oren camtu...dulu perisa sarsi pun ada gak...50sen je dulu...eheheheheh

Diarihatiku1976 said...

akak selalu minum air tu dulu-dulu... nostalgia betul kan...

:: HUSNA :: said...

0: ni hubby minum smlm.. tak pasti bape harga sekarang

:: HUSNA :: said...

kak diari: walaupon gas dia sikit tp husna x bape gemar... tp mmg nostalgia... siap simpan penutp botol boleh main game ape ntah nama dia.. dh x ingt.. hehe

Alya said...

hehehe...dulu memang slalu minum...siap panggil oren bodoh lg....sekarang susah nak jumpa..

:: HUSNA :: said...

alya: oren bodoh? jgn sapa minum jadi bodoh suda.. ;)

Deep Down IN MyHeaRT said...

x penah jmpe pun...

Iklan LR