Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Tuesday, March 23, 2010

> car wash



meh sini sapa nak basuh kereta..
aku ade pekerja yang dedikasi ni. servis tip top.. korang mesti puas hati punya. hehe..

masa kat kampung tempoh hari, adam sibuk jugak nak tolong abah dia basuh kereta. bukan pandai pun, saja nak main air la tu.


sental, jangan tak sental...
gosok, jangan tak gosok...


kenapa ada ikan pulak dalam air sabun ni ye... hehe


adeh! kotornya kereta abah ni..


kena cuci bersih-bersih ni, nanti abah tak nak kasi upah...


QA tengah check kualiti kerja... :)

No comments:

Iklan LR