Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Monday, March 8, 2010

> port klang ~ day mode





korang pernah pegi port klang.. tempat kapal2 besar berlabuh...
kat sini memang byk syarikat2 logistik... ye la, kat sini la laluan masuk untuk penghantaran barang keluar masuk dari malaysia kan..

memang betul2 tepi laut... tapi laut yg takde pantai... sebelum kami makan makan kat muara ikan bakar, lepak2 jap kat tepi laut tu... ambik angin laut... best jugak sekali sekala dok lepak2 ngadap laut... ramai jugak orang kat sini.. ade yg sambil memancing... tak tau le dapat ikan ke tak.. aktiviti mengambil gambar tidak sesekali dilupakan... ;)









orang meniaga gerai pon ade jugak kat sini.. macam2 ade... tapi yang banyak org jual mainan la.. adam suka la tu... gerai makanan ade 2-3 gerai jugak... boleh makan2 sambil ngadap laut... dengan angin laut yg kuat... syok jugak...







No comments:

Iklan LR