Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Monday, March 29, 2010

> senamrobik

ini cerita semalam. pagi2 lagi hubby ajak aku pegi jogging kat taman. selalunya kalu cuti2 ni, lepas solat subuh bantai sambung tidur balik. aku seperti biasa ikut saja. lagipun adam dah bangun. boleh bawak adam main kat taman sekali.

rupa-rupanya kat taman ni ramai sungguh orang berjogging. bagusla, amalkan hidup sihat, ye tak. mula-mula dapat la kami anak beranak 1 pusingan. jangan tak tau stamina adam kuat sungguh. langsung tak penat kata dia. then, ternampak pulak satu group ni tengah buat senamrobik. semua perempuan. bestnya kalau dapat join. mula2 aku tengok je dari jauh sambil main bola dengan adam. tak lama tu dengan tak tau malu selamba aku turut serta. alahai kekoknye. terpusing2 badan aku ikut rentak dorang. hentam sajalah labu



korang cari la aku yang mana satu.
ada sorang lelaki tersesat... hehe...



korang cuba perhati betul2 gambar kat atas ni. ada pulak anak bujang aku tu terselit kat celah2 org ramai tu. tanpa segan silu betul tau si adam ni. selamba dia je ikut senam jugak.

tapi best la ikut senamrobik ni. dengan music lagi.. nanti2 nak join lagi la.. sebelum ni aku tak pernah tau pun. selalu aku jogging petang, tu yang tak tau tu...
1,2, 3, 4.... 8 lagi.....
hehe....

2 comments:

Fara Dee Dilah said...

kakna, datang ambik award kat blog saya ye:)

:: HUSNA :: said...

fara: ok. pergi sekarang jugak... hehe

Iklan LR