Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Tuesday, March 9, 2010

> i-city shah alam

lepas balik mkn kat muara tu, kami bertiga tak terus balik rumah.
singgah jap kat i-city, seksyen 7 shah alam... aku yg tergedik2 sebenarnya nak pegi..
sebab aku tgk dkt facebook kakak sorang tu dia amik gambar kat sane... tu yg teringin sgt tu... act, tak tau pon ade ape kat sini...

masa nak masuk ke kawasan i-city ni kereta punya la banyak, jem dibuatnya... kat tepi2 jalan pon dah ade orang parking... padehal jauh lagi tempat tu... cakap kat hubby kalau takde parking kita balik je la.. nasib kami baik. itupon kira jauh jugak menapak nak ke sana... mungkin sebab malam minggu kot... tu yg ramai sgt orang sampai tak terkira... kalau malam2 bukan weekend tak tau nak ckp macam mana... mungkin kurang sikit kot...

i-city ni aku pon tak tau nak cerita ape sebenarnya... kat sini ade taman, dan deretan kedai/ opis.... itu aje... kedai banyak tak bukak... yg buat org tertarik nak dtg sbb nak tgk lampu yg berwarna warni kat sini ni je la... banyak sgt lampu.. memang cantik la... lampu2 ni bentuk pokok, binatang... kwn aku cakap ade rumah salji, tapi aku tak jumpe pon... mungkin aku tak pusing habis...

kalau tak salah aku i-city ni under MSC... kiranya dia nak jadikan tempat ni macam cyberjaya tu kot... bandar multimedia... aku agak2 jer...

rata2 yang datang sini semua snap gambar, macam posing aku tgk... kalau boleh setiap pokok nak snap gambar... macam2 jenis kamera ade, semua pakat pegang kamera... kalau jenis yang suke bergambar tu elok sgt la dtg sini... tapi pastikan datang waktu malam la ye... kalau waktu siang tak nmpk la cahaya lampu tu kan...

cakap byk pon tak guna korang layan ajela gambar yg aku amik kat sana... banyak jugak... ni separuh jer aku post... karang muntah hijau pulak korang tengok... tapi kualiti gambar tak bape cantik. biasalakan kamera murah... tambah2 yg ade muka aku... gelap... kalau dapat capture dari kamera yg hebat2 (dslr) tu mesti lagi cantik gambar semua ni...


see! ramaikan orang...


adam nak gi sana la mama


pokok ape ntah.. macam belimbing...


semua pakat snap gambar


cantik!


peace!... korang nampak tak aku... ;p


cak....


ngantuk ke bang....


senyum la sikit....


deretan tanglung


sakura kot


rusa


konon2 snow la ni


uhhh... tingginya...


snap lagi


lalalala.....


wow...


macam pokok krismas tu kan...


hehehe....


dari jauh...



kalau korang nak tau ape itu i-city korang cube2 la klik kat sini... ade diterangkan kot... ntah aku belum habis baca lagi... hikhik...

6 comments:

Dimple said...

eh bestnya tempat ni, sok aku pergi s.Alam tolong bawak pegi boleh? hehe. ^_^

:: HUSNA :: said...

boleh... cakap saja bila...
tp bukan dlm waktu terdekat...
skrg org lagi teruja ini tempat...
sangat ramai orang...
tunggu keadaan reda ok... =D

mamaaerish : said...

eb pn dh sampai sana ahad tuh... sbb dari opis nk balik umah... tup2... punyer la ramai... nk parking pn x leh... rintik2 ujan lak kat luar... so tgk dari jauh jer la... hu3...

luper lak... slm knl... (",)... jom la lawat kami yer.... wink

:: HUSNA :: said...

eb: ahad pon keje jugak.. rajinnye... =D
memang tersgt la ramai kan... takpe nanti boleh pegi...

ok.. salam kenal jugak... nanti i terjah rumah u tau... tungguuuu... hi3

iesma said...

eh..
mcm pernh nmpk signboard nk ke i-city nie..
eheh.. mcm best la husna..
nie kalo bawa zafran nie. mau teruja dia tgk lampu2..
hahahha.. cantikkk.... nk pg gak.. hahhah.. :)

:: HUSNA :: said...

iesma: lama tak nmpk iesma... pegi mn...

mmg cntik.. de ms pegi la.. bwk zafran.. bukan zafran je suka kot.. ibu dia mesti suke jugak.. hehe

Iklan LR