Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Friday, August 26, 2011

> budak gemuk


ramai orang cakap alif gemuk. Hehe... Saya tengok biasa saja. Mungkin sebab saya tengok dia hari-hari kot. Alif takde makan apa-apa pun. Cuma minum susu badan saya sahaja. Nestum saya beri kadang-kadang. Bubur nasi langsung dia tak pernah rasa. Yang ni sebab mama dia malas nak buatkan. Hehe..

sekarang alif dah 7 bulan. Bulan lepas berat alif 7kg. Gigi dah mula nak tumbuh. Meniarap dah lama pandai. Baru-baru ni makin laju meniarap ke depan. Saya panggil menyulur. Ala, macam askar tu. Tapi saya lebih gemar letak dia dalam walker. Senang utk saya buat keje.

Sayang alif..

Wednesday, August 24, 2011

> misi mencari baju raya

Tahun ni saya, hubby dan adam beli baju raya ready made saja. Tak teringat nak tempah sebelum ni. Tup-tup dah bulan ramadhan, mana ada tailor yg nk ambil tempahan lagi.
Hubby cuti hari ni semata-mata nak bawa kami anak beranak cari baju raya. cari-cari kat bandar kuantan ni je. Mana lagi nak pergi. Takkan nak turun KL atau shah alam pulak. Jauh bebenor tu. Tahun ni takde warna tema-tema kot. Mana yang berkenan, saya terus rembat je nanti.
Ok. Dah sampai kuantan pun. Misi bermula.
Nak tengok baju raya kami? Tunggu raya nanti ye. ;-)

P/s: entri ini dipublish dari telefon mudah alih.

Sunday, August 21, 2011

> balik kampung

Oo.. Balik kampung, oo.. Balik kampung, hati girang...
Korang dah sampai kg? Saya baru nak gerak balik. Sekarang ni dalam perjalanan balik ke kg hubby di kuala lipis pahang.

Pada semua pemandu nasihat saya sentiasa berhati-hati ketika memandu di jalanraya.
Biar lambat, asal selamat. Ingatlah org yang tersayang.

P/s: entri ini dipublish dari telefon mudah alih.

Saturday, August 20, 2011

> Abang


Adam, 4 tahun. Pandai rindu-rindu shah alam. Rindu org-org kat shah alam sebenarnya.
Untuk makluman kami sekeluarga dah tak menetap di shah alam. Hampir 4 bulan kami tinggalkan shah alam.

> Adik


Alif, 7 months

Iklan LR