Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Thursday, March 25, 2010

> umrah & ziarah

Alhamdulillah semalam MIL & FIL selamat pergi menunaikan umrah. Walaupun sebelum tu bermacam dugaan yang terpaksa dihadapi. Sepatutnya MIL & FIL pergi pada 9 Mac tempoh hari. Tapi disebabkan masalah visa, tarikh terpaksa ditunda pada 23 mac (baca: semalam)

Sebelum tu, hari isnin selepas waktu kerja, kami (baca: aku, hubby dan adam) balik kuala lipis utk jemput MIL & FIL. Tidur semalam dirumah kami sebelum bertolak ke KLIA keesokkan harinya. Pagi semalam, kira-kira pukul 5 pagi semua dah bersiap nak bertolak ke KLIA. Kami solat subuh dan breakfast di KLIA. Jadual penerbangan pukul 10 pagi. Dengar kata transit ke Bahrain dulu..

Ini kali ke 3 rasanya MIL & FIL pergi umrah. Haji pun MIL & FIL dah lakukan. alhamdulillah ade rezeki lebih boleh la ke sana... Insyaallah MIL & FIL kembali ke Malaysia pada 6 April nanti. Aku doakan semoga semuanya berjalan lancar.


aku, adam, MIL & FIL

adam tu nak merayau + bebas sebenarnya.. tu yg buat muka mcm tu...
aku bukan tak nak kasi, tapi org ramai. nanti entah kemana2 dia pergi..
kang hilang satu hal pulak...


KLIA diwaktu awal pagi...

2 comments:

Mr PenyuBiru said...

adam tu nak merayau + bebas sebenarnya.

adam ke ko yg nak merayau bebas.tak pasal² adam yg kena.hihi..

:: HUSNA :: said...

penyu: ini kisah benar la...
ko takde anak lelaki lagi... tunggu la nanti.. baru ko tau betapa lasaknya anak lelaki... huh..
;)

Iklan LR