Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Friday, May 7, 2010

> gambar berusia lebih 20 tahun

scan


gambar aku dengan saudara-mara aku. ade nenek, mak sedara dan sepupu-sepupu, sebelah abah aku. ini la satu-satunya gambar aku masa kecik. yang lain entah kemana. rosak kena rendam dek banjir kot. lagi pun gambar masa aku kecik tak banyak sangat. gambar aku masa baby lagi la takde. entah comel ke tak aku masa tu. tapi dengar cerita comel sangat-sangat. hehe…



zaman sekarang dari baru lahir sampai dah besar, gambar semua ada. lagi pulak dah ade digital camera. setiap masa boleh ambil gambar. kan.. kan.. kan..

8 comments:

a d r e y n i e e l i s y a said...

dulu msa pakai film..
tpaksa cuci semua..

x taw mana yg cntk..
mna yg tdak..

skrg asal cuci pilih yg cntk ja..
huhuh

kenwooi said...

always interesting to look back at old pics =)

gooseberries said...

suka gmbar2 lama.. =))

Tukang cerita said...

sayang dengan gambar2 lama...
nostalgia tu.....

:: HUSNA :: said...

a d r e y n i e e l i s y a: betul! skrg kalau x suke boleh delete pic tu... amik yg lain pulak.

:: HUSNA :: said...

kenwooi: thats true!

:: HUSNA :: said...

gooseberries: saya pun!

:: HUSNA :: said...

tukang cerita: mmg nostalgia kak! boleh jd sedih, gembira dan kelakar bila tgk gmbr2 lama

Iklan LR