Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Monday, March 8, 2010

> port klang ~ night mode

aduhai... sungguh mengada2 aku ni kan... hihi... siap ade day mode dgn night mode pulak port klang ni kan... hahaha... saja aku buat macam tu... gambar byk, so kita separate la kan... takde la nanti entri aku panjang berjela... ;)



lepas kekenyangan tu, kami memang niat nak balik dah... tapi bila gerak jer sikit ke depan dari restoran tu terpandang pulak satu kapal ni... baru ke ha?... dulu2 aku datang takde pon... ke aku jer yg tak perasan... bila dh terpandang tu, ha apalagi singgah kejap la... kat sini lagi happening... siap macam ade dataran kecik lagi... aktiviti kat sini takde ape pon... semua yg datang lepak2 jer sambil berbual kosong... macam le aku tau dorang berbual kosong kan.. entah2 bincang pasal negara kot... hehehe...



tak tau le ape maksud PKGR tu..







kebetulan masa kitaorg duduk2 kat situ, ade kapal lalu... kapal bawak kontena2...
adam dan abah adam buat2 teropong kapal la tu...



dalam 1/2 jam kat situ, kami pon balik....



2 comments:

mamaaerish : said...

lama dh x gi.... rindunyer.... (",)

:: HUSNA :: said...

eb: cpt2 pegi lepaskan rindu... hiks2

Iklan LR