Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Friday, August 21, 2009

> petua kempiskan perut

korang jgn gelak ye...
aku ni sejak bersalin kan adam
perut ni rasa cam besar jer...
dlm erti kata lain buncit..... hihi...
tp sikit je la buncit tu...
shhhh.... jgn ckp kuat2.... maluuuu
tu baru anak sorang...

tu la pas bersalin hari tu mana nak pakai bengkung ke hape...
pantang pon mcm tak pantang...
jamu pon sekerat je telan
ni la akibatnya....

untuk mengatasi masalah ni....
aku pon cuba la beli benda alah kat bwh ni...



tak tau le mujarab ke tak...
cuba je la kan...
yang penting ade usaha...
usaha nak diet hari tu dh lama berkubur...
ni tukar plan B plak...
kalau tak jalan jgk...
tukar plan C, D, E sampai Z....
hehe

YANG BAIK JADIKAN TELADAN
YANG BURUK JADIKAN SEMPADAN

7 comments:

Diamilikku said...

selamat berpuasa yer....
rajin2 lah masuk dapur memasak..hehhehehe...
tapi tak yah pakai losyen tuh pun takpe..kalau betul kena gayanya..puasa nih boleh kurus nyerrr

Dimple said...

aku pernah pakai lotion nih..tp alah le.. perut aku naik ruam merah2..gatal nak mampos..hehe..

kucingorengemok said...

tgk kuza tu maintain je, (eh sblm jadi duta losyen ni pun dah slim ek)... chup, tu kuza ke kuna?

kirana said...

kena menten baru berkesan kot..
kalo takat pakai satu tiub aku rasa tak nampak sgt kesannya

Mdm Lulu said...

same mdm lulu la..malu la....ada kesanla..tp lmbat sikit keberkesanan die..tp memang boleh...

Dee said...

berkesan ke? kalo berkesan leh cuba..nak2 sy bersalin caesar..mmg payahlah nk pakai bengkung..

Bengkung Cesarian said...

Salam,
Kalo nak kempiskan perut ni, kene konsisten. Sbb ia memerlukan masa dan kesabaran. InsyaAllah husna mesti bleh kembali langsing. :)

@ Dee: Kalo U bersalin caeser, cuba try pakai bengkung moden cesarian.

Iklan LR