Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Tuesday, August 18, 2009

> M dah datang

M bukan nama sebenar...
hihi...
yang aku maksudkan adalah 'malas'
bila cik M ni datang
habis la kan....
yang jadi masalahnye cik M ni selalu pulak tu datang...
kalau jarang2... ok lagi kot...

ni menu mlm tadi...
padahal ade jer stok udang, ikan, sotong kt dlm fridge tu...
sbb malas punya pasal...
ni je yang termampu dimasak...



Ikan bilis & Kentang masak kicap sempoi...



ni kalau ade yg tak tau...
kes parah dah tu...
tgk aku goreng telur...
campur 2-2 sekali...
nak cepat punya pasal....
dah jadi telur mata kerbau kembar siam...
hahaha...

mlm ni nak masak ape pulak ye...
buntu2....

YANG BAIK JADIKAN TELADAN
YANG BURUK JADIKAN SEMPADAN

5 comments:

ikiqzana said...

ok la husna.. kekdg.. kemalasan dtg.. itu pun nmpak sedap...

kirana said...

hehhe telur kembar
org kata kalo masa ngndung makan benda kembar..dpt anak kembar..org tua2 kata

:: HUSNA :: said...

ikiqzana >>> kdg2 boleh la kan.. kalau selalu kang naik muntah pulak suami ku itu.. hikhik

:: HUSNA :: said...

kirana >>> bestnye kalo dpt anak kembar... teringin.. tp salasiah family xde yg kembar pon..

Dee said...

sedap je tu..husna..hehehe..lgpun goreng telor kembar gitu..untung2 dpt anak kembor..hehehe..

Iklan LR