Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Friday, April 30, 2010

> tudung melekat dimuka

salam jumaat semua. kasi peluang kat aku nak perasan lawa hari ni ye. hari ni saja. esok lusa janji tak perasan dah. hahaha…



Picture 004


sebenarnya lately aku suka pakai tudung yang melekat kat muka ni. walaupun muka jadi bulat macam bola. ade aku kisah. huahuahua… sekarang kan fesyen org pakai mcm ni. siap ade 2 tone dengan 3 tone anak tudung lagi. aku pun tak terkecuali untuk membelinya. tapi aku masih tak berani lagi untuk memakai 2 tone. cukup sekadar 1 tone dulu. pelan-pelan ok.



Picture 4581


beli pun secara online. wah! sangat best ok beli secara online. tengok saja yang berkenan dihati. boleh pergi ke semua kedai (blog/fb) peniaga ni tanpa rasa sakit atau lenguh kaki. bayar pon secara online. maju junction betul la. rasa moden sgt. hahaha…



ok. sekian terima kasih sebab bagi peluang. Winking

10 comments:

mamaaerish@eb said...

cantek... sesuai... u go girl... ;p

tutup mulut said...

helo! aku pun suke jugak tudung mcm ni sekrg. kalau tak dulu tudung bawal je... btw..sekrang shawl and tudung versi syria tu memng cantik2 kan. hehe

Miss Izah Mohamed said...

SESWAI JE..
SY MMG XLEH PAKAI TUDUNG CMNI SBB MUKA KECIK.. HEHE

Diamilikku said...

takde bulat pun muka husna..kalau kak su pakai lagi la nampak macam bola..husna pakai comel je mcm bola ragbi...

aibaks said...

trend terkini pakai tudung ke? menarik gak..

p/s:slm jumaat & slm singgah

:: HUSNA :: said...

eb: sesuai ke.... tq... lalalalalaa

:: HUSNA :: said...

tutup mulut: betul... aduh mau kena beli lg la aku pas ni..

:: HUSNA :: said...

Miss Izah Mohamed: sesuai yek!.. tq.. eh! cubalah dulu... seskali tukar fesyen..

:: HUSNA :: said...

diamilikku: mcm bola ragbi?... memandai je kak su ni. hehee..

:: HUSNA :: said...

aibaks: kira terkini la... menarik kan... hehe

Iklan LR