Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Saturday, May 16, 2009

> tomyam & talapia goreng

hari ni aku mcm malas sikit nk siapkan lunch... kalau boleh nak jer suh laki aku gi tapau dari mana2 kedai.. tp mcm tak sedap la plak kan.. bukannya aku bizi ade buat keje yang penting pon... ni kemalasan tgh mula nak membiak la ni...

aku gagahkan jua untuk melawan rasa kemalasan itewww... dengan berkat usaha yang tidak putus2 aku berjaya jugak masak untuk kami sekeluarga... hihihi... tp masak simple2 je la ye... tomyam dgn goreng ikan talapia.... huhuhu... dah boleh makan....
menu di repeat untuk makan malam... ngeh3x...

p/s: soweyyyy... gambar kurang cantik.. hasil dari tangkapan henfon...

YANG BAIK JADIKAN TELADAN
YANG BURUK JADIKAN SEMPADAN

2 comments:

kucingorengemok said...

aii, malas² pun jadi tomyam... kalau saya dah kata malas, abis best telur dadar je :)

Dee said...

sib baik dh lunch..xlah terliur sgt..hehehe..

Iklan LR