Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Friday, May 29, 2009

> makan.. makan.. makan..


huhuhu...
makan je aku ni kan....
ni mlm td punye kes...
cadang nak masak...
ajak ler hubby singgah jap kat giant pas blk keje..
kunun2 nak cr le bahan ape2 yang patut yang boleh dijadikan menu mlm ni...
tiba2 otak plak jammed.... hihihi...
last2 beli benda lain.... (bukan makanan)
ckp kat hubby aku tak jd masak.... keh2...
sib baik hubby aku sporting morting...
on d way blk rmh nnt tapau le kat mn2 kedai...
tp sblm kuar dr giant tu terlalu plak depan secret resepi...
beli 1 slice carrot kek... (aku dh jatuh cinta SR carrot kek ni... sedappppp... terkenang2 gitu... ahakss...)
dlm keta ckp kat hubby kite call pizza hut je la...
takpe mama belanje... ngeh3...
pizza sampai...
makannnnn.....

4 comments:

Nana Rosli said...

sedapnya, nak sikit boleh? (^-^)

ikiqzana said...

husna.. same la kita, makan sesaje.. hehehe

Diamilikku said...

ishh sama la kita...
kak su pun order pizza hehehehhehe...
sedap kan..tambah2 bila dah malas sangat nak masak

:: HUSNA :: said...

> nana
nak?... call pizza jer... hihi

> kak zana
give me five...
:)

> kak su / dia millikku
kebetulan plak ye..
hihi

Iklan LR