Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Monday, May 11, 2009

> sakit la


korang nampak tak pe yg terjadi kat tangan aku ni...

ni cite jumaat lepas.. pas balik keje.. aku baring2 sambil tgk tv.. selalunyer pas blk keje.. aku main2 dgn adam.. layan dia tgk upin ipin atau bacakan buku untuk dia atau pon main kejar2... tp hari tu aku mcm x bape sihat... nk selsema.. so aku buat dek je la kt dia...
tiba2....
arghhhhhhhhhhhhh......
adam... sakit la....
lepas... lepas...
jgn gigit...
mama sakit la....
abah... tolong mama abah...
adammmmmmmmm....

menjerit2 aku suruh dia lepaskan gigitan dia... tp dia makin lg gigit...
lama jugak tau baru dia lepaskan...
menangis2 aku dibuatnyer...
geram aku hanya tuhan yg tau....


2 comments:

KV said...

dina jugak penggigit yg kejam. Mmg rasa nak cubit2 jer dia. Asal tersentuh mulut ngan sapa2 harus terus gigit. Geram!

:: HUSNA :: said...

> KV
tu la kak.. skrg ni mmg kena bjaga2...

Iklan LR