Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Saturday, May 23, 2009

> jiwang ke

ohhh tidak...
jgn sesiapa kata aku jiwang ok takbole...
jiwa ku tidak jiwang...
aku lebih kepada seorang yang penyayang.... love
kui..kui..kui...
ape la yang aku merepek pagi2 sabtu ni kan..
dah takde modal la tu nk buat en3...

ekceli aku nak cite yang aku ni satu masa dahulu gile bace novel cinta
adakah seseorang itu bila membaca novel cinta dinamakan jiwang?
sapa mau jawab soklan ku ini... soal

aku akan habiskan membaca tidak sampai 1 hari kalau novel tersebut best giler
1 minggu untuk yang kurang best
1 bulan untuk yang hampeh...
kadang-kadang aku juga turut masuk dlm penceritaannya...
aku juga turut menangis..nangih
aku juga turut geram..
aku juga turut ketawa...
aku juga turut sedih...sedih
aku sanggup habiskan duit gaji semata2 untuk membeli novel terbaru...
paling tidak 1 novel untuk 1 bulan..

kerja-kerja rumah juga aku ketepikan..
panggilan telefon aku abaikan..
semata-mata untuk mengetahui pengakhiran cerita novel tersebut...

now.. dah xde nak beli novel baru lagi...
masa tidak mengizinkan...
novel2 lama juga aku turut sedekahkan kepada adik-adikku..
hanya tinggal yg ini sahaja dalam simpanan...





p/s: emo2 diatas hasil tunjuk ajar encik penyubiru... tocey sifu... sembah


YANG BAIK JADIKAN TELADAN
YANG BURUK JADIKAN SEMPADAN

4 comments:

miss izan said...

akak penah bace semarak tak?
writen by lamia aimal...
best glerrrrrrrrrr!
hehehe

Tukang cerita said...

dolu2, masa tgh best layan novel....memang tak leh nak wat apa...
sekali meelekat, macam gam gajah woooo...
:)

Monkey D Luffy said...

baca buku teks sekolah pun best

:: HUSNA :: said...

> izan
blom lagi... best sgt ker... nnt nak pi cr la...
gian jgk dh lame x membace...

> Tukang cerita...
hehe..

> mokey D luffy
sesuai tuk kapten yg cita2 nk jd cikgu...

Iklan LR