Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Thursday, May 28, 2009

> nasi lemak


blk dari jualan reject shop tu aku tapau nasi lemak untuk dinner..
nasi lemak dgn ayam goreng dan telur... sambal asing... 1 untuk hubby aku... 1 untuk aku.... huahuahua... kata taknak mkn mlm kan.... kata nak diet.... miss diet lagi la tu...

bawah tu lapik yg baru aku beli tu.. dah rasmikan dah... :)

dengan ini aku mengisytiharkan bahawasanye aku telah berhenti dari proses men'diet'..... keh3.... baik aku stop je kan.. kalau tak boleh nak ikut...
nanti kalau rajin continue balik...
peace

4 comments:

kucingorengemok said...

hahaha... kalau kensel 'tak makan mlm' tapi mkn benda ringan² ok gak lagi, ni bedal nasi lemak! huhu! re: ada rumah kakak ipar kat shah alam, kalau gi area sana mkn kat rumah dia la, free! :) jap lagi saya update lagi 1 psl langkawi... tungguuuuu

Dee said...

aiseh..diet2 jgn dipaksa..rasa nak buat..buatlah..hihihi..

Tukang cerita said...

aik, nampak cam kurus jer husna...
diet jgk ker?
kalau akak ni, tak de maknanya...
ringan cam belon tak de angin maaaa...
:P

:: HUSNA :: said...

> kucing oren gemok
tak boleh tahan la...
nnt ssh nk tdo klu perut lapar... keh3

> dee
tu la kak... ni rs dh xnk buat la ni.. hihi

> TC
nmpk je kurus kak... tp berat sbnrnye...
pas bsalin byk seluar / kain dh tak boleh zip...
:(

Iklan LR