Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Tuesday, May 19, 2009

> nanti kemas balik ye





macam ni la gayanye kalau adam ni main.. habis di punggah ke bawah.. bagi berterabur...
agaknyer satu kepuasan kot bile dia nmpak sume mainan tu berselerak... baru excited nk main... huhu.. macam2 la bdk kecik ni... tp aku tak kisah sgt sbb adam ni kalau dia dh boring nak main.. aku suh dia kemas.. dia ikut kata... tak payah le aku nak bebel2 bagai kat dia kan..
good boy....
sayang adam..
muaaaahhhhhh....

YANG BAIK JADIKAN TELADAN
YANG BURUK JADIKAN SEMPADAN

8 comments:

Dimple said...

wah! byknyer menan dier..

Mr PenyuBiru said...

err..bekas bedak pun ade.hehe

zareyLLYA said...

sOoOo swEet...maen leklOk ya adam~~

:: HUSNA :: said...

> dimple
aunty.. de lg satu bakul dlm bilik... huhuhu

> Penyu
anak aku kretip.. bedak pon blh transform menan tau.. :p

> zareyLLYA
tq.. tp boring sikit... adam xde kwn nk main sesame...

kirana said...

BERTUAH LAAA KALO DIA SIMPAN KEMAS BALIK HEHEHEHE

MAK ADAM LA KENA KEMAS KAN

:: HUSNA :: said...

> kirana
kalau mood dia ok dgr kata jgk... tp kena umpan ape2 la pas tu.. bwk pegi jln2 ke... dgr pegi jln... laju je dia kemas...

Monkey D Luffy said...

pandainyer

:)

:: HUSNA :: said...

> monkey D luffy
tgk ler kapten... anak sapeee....
:)

Iklan LR