Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Wednesday, May 13, 2009

> panazzzzz

yang ni bukan gossip panazzz yang mcm melodi tu ye.. ini pasal cuaca yang betol2 panas... very2 the hot.. act hujan lama dh x turun kan... kalau bejalan kat luar tengahari bute ni mau berpeluh satu badan... kipas kt rumah jgn cakap ler... maxima dipasang... kalaula ade level 10... sib baik dok opis ade aircond... xler terasa sgt... mlm pon mcm tu... panas jgk walaupon matahari dh terbenam...

tp alhamdulillah... baru sat tadi hujan turun...
lebat jgk.. walaupon x lama...
harap2 boleh turunkan suhu panas ni....

p/s: dh lama aku pasang aircond kalau dok rmh sendiri....

YANG BAIK JADIKAN TELADAN
YANG BURUK JADIKAN SEMPADAN

8 comments:

Dimple said...

betulla..mmg panas.. tidur pon belengass..

:: HUSNA :: said...

> dimple
adam pon dh timbul ruam2 kt bdn..

kirana said...

ya betul...sgt panas waktu nk tido mlm2 lagi ler...tgh consider nak pasang ekon ni

Diamilikku said...

kita yang tua pun tak tahan panas...
tambahlah budak2...lagi tak tahan kannn

Tukang cerita said...

Baca tajuk jer dah panazzzzz...
:)

miss izan said...

pasang la kipas lima bijik kat umah akak.
mesti tak panas.
hehehe

Monkey D Luffy said...

sabar jer ler

:: HUSNA :: said...

> kirana
pasang ana... jgn x pasang...

> Diamilikku
betol kak su... kdg2 tu mmg x thn..

> Tukang cerita
hehe..

> miss izan
amboi smpai lima bijik ko suh aku psg... awat x 10 bijik... hihi..

> Monkey D Luffy
betol tu kapten.. sabar kan separuh dari iman

Iklan LR