Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Thursday, May 7, 2009

> sini pon jadilah...

kan aku dh cite adam penakot nk mandi laut masa pi pangkor tu kan... tau kat mn yg dia suke mandi...
tgk kt bawah ni...
.
.
.
.
.


balik dari pantai tu terus dia nk main air kt dlm bathroom ni...
sini ok plak.. berjam2 pon boley..
ajak keluar pon x nak...
aku ler yg terpaksa tercongok kt tepi pintu toilet tu tgk2kn dia...
ye la.. takot jgk bdk mengada tu tergelincir.. lantai kn basah...
layan ajela ye....

5 comments:

Mr PenyuBiru said...

owh! n3 ini penuh dengan gambar² menjolok mata. hehe

:: HUSNA :: said...

> penyu
sila tutup mata...

KV said...

uish...shekshi nya. Hihi

ikiqzana said...

memang bdk2 suke mandi sebenarnye.. sama gak mcm ank zana.

:: HUSNA :: said...

> KV
seksi pe kak.. kurus melidi tu

> ikiqzana
aah adam mmg suke mandi tp bukan di tepi pantai... hihi..

Iklan LR