Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Sunday, May 24, 2009

> BBQ night

mlm semalam we ouls buat BBQ kat rmh kakak aku yg sulung..
plan last minit...

ni jer gmbr yg sempat di snap...
sibuk membakar....
korang layannn ajela ye....
:)


ayam2 1st batch yg menjadi korban...


tgk ler hubby aku tu.... sempat tdo lg..... keh3
aku mcm biasa tetap anggun.... sesiapa rase nk muntah dipersilakan...
:p



mcm biasa bdk2 main ler kerjanyer....


YANG BAIK JADIKAN TELADAN
YANG BURUK JADIKAN SEMPADAN

6 comments:

KV said...

menitik air liur ni ha!

Diamilikku said...

looks yummie je ayam tu kannnn

miss izan said...

cam sodap yoooo...
huhuuhu

kirana said...

wehhh tulisan color merah...aku susah nk baca ..hihihihi

kucingorengemok said...

aiih, takkan ni je gambar? mana boleh!!

:: HUSNA :: said...

> KV
kak aku bsalah ke kerana membuat air liur kau menitik... wakakaka....

> diamilikku
yup... yummy.. sampai berebut...

> miss izan
sodap... hingga menjilat jari...
tgk ler sape yg tukang bakar...
kui..kui..kui

> kirana
mmg aku sajer nak susahkan ko..
keh3...
aku suke warne merah...

> kucingorengemok
ini sajer... pic ayam slps dibakar x sempat snap... byk mulut yg telah menunggu...
huhu

Iklan LR