Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Monday, May 11, 2009

> hari ibu


dialog dibawah terjadi pada hari sabtu

aku: sok mothers day.. abah dgn adam x nak kasi ape2 ker kt mama... (sambil sengih2..)
hubby: x kot...
aku: alaaa..... (buat2 muke sedih)
hubby: habis tu?
aku: tak pon bawak mama pegi mkn2 ker...
hubby: ye la2... sok mlm
aku: ok... janji tau....

hari ahad tu kitaorg plan nk mkn kt FAMOUS THAI kt Plaza Shah Alam.. tp sbb ramai sgt org.. tukar gi pizza hut jer... ermmm... boleh la kn....



selamat hari ibu untuk mak aku NORAYAH BT JOHARI, mak mentua aku NORHESAH BT RASAP, untuk kakak aku yg dh jd ibu.. ROZAINAH & SYAHIDAH, kak ipar aku NORMADIYANA, biras aku WAN NORMARINA, kawan2 aku, serta blogger2...

HAPPY MOTHERS DAY (walaupon dh terlambat 1 hari... huhu)

YANG BAIK JADIKAN TELADAN
YANG BURUK JADIKAN SEMPADAN

No comments:

Iklan LR