Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Sunday, May 31, 2009

> semalam hari sabtu

ofcos la korang tau smlm hari sabtu kan... hihihi... ekceli takde yg kejadian yang menarik pon terjadi semalam... cuma aku gi warehouse yg 1 ni bertempat di klang... huh... bulan ni saje... dah 2 warehouse aku terjah... mau kopak.... ni gara2 aku terjumpe laman web ni la... kununnye nak cari menan tuk adam... yang mcm kat bawah ni ke....


ataupon yang mcm ni...


tak pon yang ni...


semua kat atas tu min je pon dalam 300++... tak sanggup aku... last2 yg ni jer aku belikan untuk adam.. hohoho....


cantik tak basikal baru adam?...hihi... jom lumba nak?....

adam bukan pandai kayuh pon... ade ke dia kayuh ke belakang... mn la nk jln kn... setempat kat situ je la... takpe2... nnt aku ajar dia pelan2.... lama2 pandai le tu...

ondway nk balik rumah singgah jap kat jusco bukit tinggi... nak cari hadiah tuk member kawen hari ni... pas tu terjumpe plak org tinggi kt bwh ni... adam siap tadah tgn nak belon... hihi... sib baik dia kasi... atas terima kasih aku pon bergambar sebagai kenang-kenangan... (ekceli dia yg tny org ramai kt situ xde sape nk snap gmbr ngan dia ke?...hihi... kesian...)


sile abaikan muke aku yang pucat lesi iteww...


4 comments:

KV said...

yay..dpt basikal!!

kirana said...

cantik basikal hijau dia.....

:: HUSNA :: said...

> KV
huhu... best2...

> kirana
tq aunty ana...
:)

Michelle said...

You are all so GUILTY and now you will " PAY"!
ADUMPLEW is just the tip of the iceberg.
And with CHUMUN giving it all up with the UNITED NATIONS, I'd totally " fuck off" while you can.
Our movie..." KANSAS KINGS" will name every single one of you who have not " flipped" like KARL ROVE- DICK CHENEY- JEB BUSH- EDWARD MEESE.
" Got the picture"?

Iklan LR