Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Friday, May 22, 2009

> perempuan ke lelaki

ni aku nak buat servey ni... ishhh... takde la... memain je... sajer nak tnya pendapat korang2 semua.. agak2 blogger2 kat malaysia ni ramai lelaki ke pompuan?

ni pendapat aku ye.... (kalau tak setuju.... sendiri punya pasal la kn.... ishhh.... garangnye bahasa..... :p)
aku rase mcm ramai gegirl... sbbnye blog2 yang aku singgah rata2 sume pompuan... ade la 2-3 kerat lelaki.. (ke aku jer yg tak tau kewujudan blog kaum adam ni)
bile pompuan berblog... kisahnye mesti psl anak, makanan, family, shopping, etc... (aku termasuk kategori nih... huhu)
yang lelaki plak kebanyakkannya cite psl info2, dunia, politik, cerite lawak, khayalan, ade la selit sikit2 pasal family....

korang setuju tak dgn pendapat aku?


YANG BAIK JADIKAN TELADAN
YANG BURUK JADIKAN SEMPADAN

10 comments:

Mr PenyuBiru said...

ko punyer jwp bercanggah aa..

ko kata bloggirls ramai dari blogguys, tapi ko punyer cth pasal kisah berblog tu lagi banyak cth blogguys dari cth bloggirls.hehe..

Ima said...

btul ramai pompuan..sbb pompuan byk mende nak cite...laki cite pasal2 hal sekeling..tp pompuan sekeliling, berkeliling, semue ade..ekeke

:: HUSNA :: said...

> penyu
ape yg ko merepek ni wahai encik penyuuuuuu...
:p

> ima
betul3x.. (upin & ipin stail)

Dee said...

betul kot..hahaha..kena buat survey baru leh confirm..

miss izan said...

same byk kotttt..
huahahha
(sengal sket bab sebey ni)

Tukang cerita said...

Bloggers laki pun ramai gak.....
Syok jgk baca blog dorang..
:P

cintaKusayangMu said...

salam ziarah..n salam perkenalan....

betul tu..qis sokong 1100%

Railey said...

Mesti la Pompuan... da Memang Pompuan Lebih Ramai Dari Lelaki... Huhuhu

Diamilikku said...

se2ju...se2ju...se2ju...

Monkey D Luffy said...

blog peribadi banyak perempuan

blog serius banyak lelaki

tu pasal kalau blog peribadi... yang laku lelaki punya blog

normal ler tu sebab lelaki nak add perempuan

yg perempuan add lelaki :P

Iklan LR