Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Saturday, May 30, 2009

> same ke


cuba korang perati betul2 gambar kat atas... ade korang rase kitaorg ni same?... tang mana yang same tu...
bukan ape... kalau kitaorang jalan same... mesti ramai ckp... kembar ke?.. paling busuk pon adik beradik ke?...
dah tentu2 la mmg kitaorag adik-beradik... tu kakak aku tu... tp aku x pggl kakak la... aku panggil nama jer... dlm family dia atas aku....
bile aku perati xde pon same muke dgn dia ni... yang aku tau dari segi tinggi, berat sama la kot (walaupon skrg ni aku lg berat dr dia... hahaha) byk baju dia yang aku blh pinjam... cam tu jgk dia...
ape2 aje la...

7 comments:

Diamilikku said...

irasnya tetap ada..
memang tak 100% sama..tapi memang boleh cam kalau adik beradik..saling tak tumpah...hehheheh

Tukang cerita said...

Eh, macam twin lah husna...
:)

Applique Tee Shoppe said...

ermmm memang macam twin...

:: HUSNA :: said...

> k.su /diamilikku
hihi.. kalau x ckp pon org dh blh cam adik beradik kn...

> TC / k.nurul...
ye ke kak...

> tee shop
hihi... tapi bukan...

Yan said...

mcm twin... btul..

mata, idung, dan kebetulan dua2 tayang gigi.. so nampak same..

kirana said...

aku nampak sama la
mmg namapak adik beradik

:: HUSNA :: said...

> yan
hehe...mcm twin ke...
ala tak suke nyer...
:)

> kirana
mmg adik beradik pon... tp bkn twin ye...

Iklan LR