Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Tuesday, June 16, 2009

> takde rezeki

ingat lagi tak korang.. kan aku prnh masuk contest ni kan... penganjur dh umumkan pemenangnye... nak tau sape yang bertuah tu korang pi jengok kat blog yan ni... aku dengan adam takde rezeki.... tp yang masuk contest tu pon bukannyer sikit... ramai giler... peluang amatlah tipis...
tp aku dapat award kt bwh ni.. ihsan dari penganjur...
tq yan... dpt award pon dh kire bertuah ape...
hihi... sedap kan hati sendiri lagik...



YANG BAIK JADIKAN TELADAN
YANG BURUK JADIKAN SEMPADAN

4 comments:

Yan said...

tenkiu sebab join contest kite tu..

miss izan said...

tape2,try next time myb ngan baby baru ke kan...
=)

Tukang cerita said...

tak per...cuba lagi yg lain nanti2...
tak pun, husna lak wat contest...
:)

:: HUSNA :: said...

> yan
ok.. nnt wt contest lg erk...
kot2 nxt time blh menang
hihi...

> izan
baby baru?
hehehe...
lmbt lg kot...

> TC
xde rezeki kak..
husna buat contest?
tungguuuuuuu...

Iklan LR