Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Wednesday, June 17, 2009

> sambal sardin dan telur dadar

Korang jangan gelak kan aku yea… mlm smlm kitaorg mkn sardin dgn telur dadar je… simple giler kan… malas pon ye jgk.. lagipon byk brg dapur dh hbs… peti ais tu pon dah kosong… tp alhamdulillah dgn rezeki yg Allah beri.. masih lg kenyang walaupon mkn sardin dgn telur je…





YANG BAIK JADIKAN TELADAN
YANG BURUK JADIKAN SEMPADAN

7 comments:

ikiqzana said...

husna.. xde la zana nk ejek.. sardin mknn kegemaran zana.. mmg selalu zana gan family mkn sardin..sedap..

skrg pon sardin dh mahal.. apa nk di malu kn.

kucingorengemok said...

apa pulak gelak... sardin dgn telur dadar is the bessssttt! kita pulak terliur oi!

miss izan said...

cam sodap jer...
hehehe

:: HUSNA :: said...

> zana
hehe.. ingatkan org lain x rajin makan sardin..

> kog
hehe... mmg best
mudah & sedap..

> izan
sekali sekala sedap la..
kalo selalu mau jemu..
:)

Dimple said...

aduih peberet aku nih..
sardin je mesti bertambah-tambah ler nasik aku..

:: HUSNA :: said...

> dimple <
aku pon..

Ummi Hanie said...

menu ni ler yg cedappp

sy tgh lapor ni..terliur sy dan baby di dlm..huhuuu

Iklan LR