Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Tuesday, June 2, 2009

> nama jepun ku

ni kak 'meru' aka KV tag aku plak.... sedap kak nama jepun ko tu.... pas ni aku pggl ko kak meru ajela..... huahuahua.... jgn mara ar....

TRANSLATION:

A - ka---- F - lu---- K - me---- P - no---- U - do---- Z - zi
B - tu---- G - ji----- L - ta----- Q - ke ---- V - ru
C - mi---- H - ri ---- M - rin ---- R - shi --- W - mei
D - te---- I - ki ----- N - to----- S - ari---- X - na
E - ku--- J - zu ---- O - mo ---- T - chi---- Y - fu


Nama : Husna
Translation: ri+do+ari+to+ka = Ridoaritoka


huahuahua.... nak gelak aku bace nama jepun aku... itu baru nama 1st aku je... kalau sekali dgn nama ayah aku.... huh panjang bebeno jadinye.... mau tergeliat nk sebut nama sendiri... ntah2 boleh lupa... kuikuikui....

aku pon nak tau jgk nama jepun korang2 yang tersenarai kat bawah ni....
layan ajela ye....

1. dimple (1st mmg ko yg akan kena.... pas ni ko set dlm kepala ko kalau aku buat tag ko mesti kena jgk....)
2. izan salleh (dik.. kalo ko dh prnh buat abaikan ajela ye...)
3. kak ina salleh (hihi... adik beradik kena ngan aku....)
4. maza (ko tak pernah buat tag lg kan....)
5. fiezabaiduri (bai kalau rajin buat la ye....)


YANG BAIK JADIKAN TELADAN
YANG BURUK JADIKAN SEMPADAN

3 comments:

KV said...

ingatkan radio. Haha

kirana said...

hehhe best gak ek
aku nya 'katoka'..mcm katak la pulak

:: HUSNA :: said...

> kv
adik beradik kot...
hahaha

> kirana
hihi... nak jgk...

Iklan LR