Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Thursday, June 18, 2009

> luas lagi







haaa.... ape kejadahnye la bebudak ni nganga2 ni... ni la kazen2 adam... side aku.. ni gmbr amik time aku tinggalkan adam kat rmh kakak aku sbb aku pegi shopping baju raye hari tu... bile aku tunjuk balik kat adam... bukan main suke lagi dia ikut aksi2 nganga sepupu2 dia ni....

4 comments:

Mr PenyuBiru said...

nie ape kes ni?? hehe

miss izan said...

nape ni kak husna?
tekejut tgk org yg amek pic ni ke?
hik3~

Dee said...

wui..suka je dorang ek..

:: HUSNA :: said...

> penyu <
kes xde keje
hehe

> izan <
senaman mulut kot
hik3

> dee <
aah.. pntg amik gmbr..

Iklan LR