Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Monday, June 15, 2009

> sedondon

sabtu lepas aku sempat pegi cari baju raye untuk we all sefamily... bukan ape.. kalau beli awal boleh terus pegi tempah... kalau lambat2 org pon dh tak nak jahitkan... pegi dgn dimple, ida dan adik aku... kaum2 hawa shaja... senang sikit nak memilih... lama pon takpe... hihi... rase tak puas plak jalan2... tp kesian kat adam kena tinggal...
tahun ni aku sefamily mmg sedondon... corak, warna mmg semua sama la... takyah le aku tepek kain yg aku beli tu ye... nnt tak surprise plak... hihi.. gmbr plastik bag jer yg tunjuk nyer....



YANG BAIK JADIKAN TELADAN
YANG BURUK JADIKAN SEMPADAN

3 comments:

fiezabaiduri said...

wah, shopping sakan gitu.
bai beli baju siap je nanti kot.huhu..

Dimple said...

hehe..oo nak suprise2 yek.. cis.. ehehehe..

:: HUSNA :: said...

> bai
hehe..
terlebih excited gitu..
puasa pon blom lg kn...

> dimple
tunggu terletak kt bdn dulu br aku tunjuk...
hehe..
bj ko aku dh tau...
lalalala...

Iklan LR