Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Monday, June 8, 2009

> cantik

tadaaaa… ni aku beli last week… cantik tak?… dah lama aku dok perati gelang tangan ni… last2 beli jgk… hihihi… at least aku ade la jgk gelang tangan kristal swarovski ni kan… boelh le melaram masa raye nanti… huhuhu…

IMG_3101 (Large) gelang tangan

IMG_3108kerongsang

4 comments:

ikiqzana said...

husna,
cantik la gelang tangan swarovski tu..

Dimple said...

cantik..cantik..nak jugak ler..hehe

kirana said...

kalau hang bg kat aku kan aku ckp gini

"wah husna..cantiknya...terima kasih la kasi hadiah akt aku :P "

heheheh jgn marahhhh

:: HUSNA :: said...

> kakzana
maseh kak..
cntik kan..
hihi

> dimple
nak...
pi beli sendiri ar..
keh3x

> kirana
boleh...
nnt aku kasi hadiah tp hg tolong bbayaq kan..
:p

Iklan LR