Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Thursday, June 18, 2009

> kalah lagi

korang ingat tak aku ade msk 2 contest sbnrnyekn.. 1 sempena mothers day... lagi 1 sempena fathers day... ingat tak... kalau tak ingat cuba tgk kt sini.. so aku nak war2 kan yg contest fathers day tu pon aku takde rezeki.... means.... kalah.... hukhukhuk.... sedih.... hihi... xdela... dh mmg takde rezeki kan... nak buat mcm mne... aku pasrah..... hehe... tp pemenang mmg layak jd pemenang... aku setuju sgt ngan pilihan mama tisya... dh diterima penyertaan pon dh cukup... ade yg reject tau.... korang tak caye adam & abahnyer layak... cuba tgk kt sini... tu pic adam ngan abahnyer ade tu... hihi... ramai kan yg masuk... mau pening nak pilih pemenang... ok.. kalau nak tau pemenangnyer pulak klik kt sini ye...
itu saje...



YANG BAIK JADIKAN TELADAN
YANG BURUK JADIKAN SEMPADAN

2 comments:

JanG45 said...

Alahai siannya. Takpe nanti saya buat contest try masuk eh..Nantikan kemuculannya. Hadiah menrik RM100 beserta makan malam bersama keluarga.

:: HUSNA :: said...

> jang45 <
bile contest tu?
wah hadiah menarik jgk..
nak join2

Iklan LR