Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Wednesday, April 21, 2010

> klik dapat duit

aku bukan nak cerita pasal nuffnang ye, sebab dah banyak sangat blogger buat entri pasal nuffang. tapi hari ni aku nak kongsi info pasal satu program PTC (Pay to click) yang dah aku join. dan dah dapat pun 1st earning. aku jumpa program ni pun secara tak sengaja. dan diatas rasa ingin mencuba, aku register. register tak kena bayar ape-ape pun. free of charge orang putih kata.

tapi program ni bukanlah boleh buat orang jadi jutawan segera pun. hanya untuk mengisi masa lapang jer. lagi pun earning yang dapat bukanlah bernilai besar. setiap hari ada 4 advertisement yng perlu di klik. setiap klik akan bayar 0.01 USD. minimum untuk cashout USD 2. so, kira la berapa hari diperlukan untuk mendapat 1st cashout. lama jugakkan. hehe… kalau nak cepat cari ramai-ramai referral, sebab bila referral klik, korang pon dapat earning.

bila korang required cashout, serta merta duit tu ditransfer. tak perlu tunggu 2-3 hari , 30 hari atau sebagainya. tapi lagi satu, program ni dia akan bayar ke akaun paypal atau alertpay. nak register paypal senang jer. klik sini. jgn risau register paypal free jugak. dari paypal korang boleh transfer kat akaun personal korang pulak. ok. dah faham kan. kat bawah ni bukti pihak neobux telah bayar kat aku. seperti yang aku cakap, tak banyak pun. 2 USD jer. boleh la campur-campur dengan duit nuffnang. =)
2


pada sesiapa yang nak cuba, klik kat banner bawah ni. then register.

4 comments:

ardinihumaira said...

dni dah register lama dah tapi sebab tak de kad credit jadi paypal tak approve :'(

Yan said...

ermm betull
nak daftar paypal mmg senang tu kalau ade kad kredit... klu takde. tak dapekler

:: HUSNA :: said...

ardinihumaira & yan : saya pun xde kad kredit. paypal terima kad atm maybank yg gambar epal merah tu. kad atm tu boleh tukar kat mn2 caw maybank.

Sharinginfoz said...

macam2 jenis kan sekarang....

Buffered RM13.06

Gaji Berapa Kena Income Tax???

Iklan LR