Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Thursday, April 22, 2010

> baiknya hati dia

IMG_5416

semalam aku dapat satu parcel. parcel yang ditunggu-tunggu. sebab ada seorang sahabat baik dah janji nak belikan aku something kat negeri tempat dia mencari rezeki. pada mulanya aku hanya bergurau suruh dia belikan. eh! mana tahu dia sungguh-sungguh pulak. pucuk di cita ulam mendatang. kecil tapak tangan, nyiru aku tadahkan. rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari. hehehe…

IMG_5421



ini la dia apa yang dia belikan untuk aku. set muatiara. boleh agak sahabat aku tu cari rezeki di mana? betul! tepat sekali. sabah memang sinonim dengan mutiara. dengar cerita mutiara kat sana murah-murah. tu yang aku mencuba nasib suruh dia belikan. tak pasti ini mutiara asli atau tiruan. dah orang nak bagi, jangan banyak komplen sudah.

set yang sahabat aku bagi ni termasuk rantai, gelang tangan dan brooch. aku memang suke. sebelum ni pun aku takde lagi set mutiara. boleh melaram bile-bile nak pergi kenduri kawen. hehehe

untuk sahabat aku tu, terima kasih banyak-banyak. kita kawan sampai bila-bila kan. bila ada masa free meh datang jumpa aku, aku belanja makan-makan. okeh tak?


p/s: identiti sahabat aku tu terpaksa dirahsiakan atas permintaan empunya diri dan demi menjaga keselamatan. hehe…

9 comments:

A-Y-I-E said...

fuhhh cantiknya...
btw mana shoutbox u??
this is my url blog
http://a-y-i-e-sharing.blogspot.com/

:: HUSNA :: said...

ayie: shoutbox dh lme buang. byk sgt iklan yg tak sepatutnya... hehe

sebelas said...

sapa kawan tue erk..nak kenal jugak :D

http://nomborsebelas.blogspot.com/

kenwooi said...

beautiful =)

Fara Dee Dilah said...

sy org sbh tp xde pun mutiara-mutiara ni..nanti nak balik sbh kne beli satu, jeles lak kakna dpt free..huhu

:: HUSNA :: said...

sebelas: biarlah rahsia... hehe

:: HUSNA :: said...

kenwooi: tq =D

:: HUSNA :: said...

fara: nnt nk beli utk fara beli tuk akak sekali ye... hehe

Love Says it All~ said...

personal makeup class 2nd & 9th may. registration opens now! limited to 6 pax ONLY!!!! @ shah alam, only RM150!!! bring a friend along and get rm20 for each friend you bring!!!

Iklan LR