Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Monday, April 26, 2010

> ultraman cosmos lawan raksasa

lately adam suke sangat dengan ultraman cosmos. masa dia dok asyik dok sebut ultraman cosmos aku terfikir betul ke ada nama ultraman cosmos. setahu aku ultraman tiga dan gaia ada la. aku agak mesti adam saja reka bagi nama baru kat ultraman.

aku cuba search kat internet. eh! betul-betul ada la. dan lebih terkejutnya aku nama ultraman ni banyak sungguh. kebetulan pulak aku ternampak kat astro ceria ade iklan ultraman cosmos. oh! baru aku tau. hehe…

memang sekarang adam boleh dikatakan addict dengan ultraman. selalu cakap dia nak jadi ultraman cosmos. aduh pening mama. bukan tu aje. siap dia cakap nak lawan raksasa. tau siapa yang dimaksudkan raksasa tu? hubby aku la. hahaha… nanti diorang berdua tu main la lawan-lawan macam gambar kat bawah ni. kelakar betul la…

3209884096_b38bef9628_o

p/s: asyik suruh bukak youtube ultraman aje. tak dapat nangis…lagi satu nak sangat baju ultraman... tak sempat lagi nak belikan... hermmmm.....

8 comments:

jfook said...

I was once an ultraman fan too..LOL when I was young.LOL

Kapten said...

hehehe
masa budak2 dulu pun selalu nak jadi superhero

Diamilikku said...

tapi org cakap tgl otroman nih bagus..sebab dia menggunakan bahasa melayu yang betul2 baik..so anak2 akan terikut guna ayat yang baik dan lengkap

Puteri Satu said...

samalah cam Aqilah.huhuh

:: HUSNA :: said...

jfook: dh besar x fan lg ke.. ;p

:: HUSNA :: said...

kapten: budak2 mmg cpt terikut2... hehe

:: HUSNA :: said...

diamilikku: kak su mmg cite ultraman ni dia ckp b melayu yg bagus.. no bahasa rojak... =)

:: HUSNA :: said...

puteri satu: kak, aqilah pun minat ultraman? dasyat.... hehe

Iklan LR