Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Tuesday, April 6, 2010

> landed

hari tu aku ada buat entri pasal MIL & FIL pergi menunaikan umrah kan. alhamdulillah, diorang selamat tiba di KLIA jam 9 pagi tadi dengan penerbangan Qatar Airways dari Jeddah dan transit di Bahrain. MIL & FIL pun sihat-sihat sahaja. Sekarang mereka bergerak pulang ke kampung halaman di Kuala Lipis.

insyallah hujung minggu ini, kami bertiga juga akan menyusul pulang ke kampung. untuk menagih ole-ole dari mekah. oh! sungguh tidak malu. hahaha. tadi tidak sempat berbual panjang. aku dan hubby cuma ambil cuti separuh hari sahaja. adam pun tak bawak.

tapi sempat jugak MIL cakap dia ada beli daging unta mentah. tak pasti masih elok atau tidak. macam mana agaknya rasa daging unta ye? kita tunggu saja hujung minggu ini. hehe

2 comments:

Fariena said...

wow bestnyer dpt makan daging unta yer...

:: HUSNA :: said...

fariena: harap2 sedaplah mcm daging lembu biasa tu. tp org cakap daging unta elok utk org asthma ka...

Iklan LR