Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Friday, April 23, 2010

> adam buat kek?

korang pun tak percaya kan. aku apatah lagi… adam bulan 9 ni baru nak masuk 3 tahun. masakan pandai buat kek. aku yang dah besar gajah ni pun tak bape reti nak buat kek. kalau pakai tepung segera tu pandai la. hehe

 

 adam buat kek

 

hahaha… takde maknanya. alah ni adam saja eksyen je ni. biasalah, adam memang suka sibuk kalau org lain buat kerja. gambar ni, ena (anak pengasuh adam) yang send kat aku. masa ni ena nak buat kek kot. apalagi adam pun nak join jugak la. tapi gaya adam pegang pengacau tu ada stail la. chef tgn kiri tu… hehe

4 comments:

Putri_Aizat said...

pandai adam...

Diamilikku said...

okaylah tu..nanti adam pandai leh ajar mama buat kek...heheheheh

:: HUSNA :: said...

aizat: pandai sgtttttttt... hehe

:: HUSNA :: said...

diamilikku: kak su tak payah ajar mama la, buat kan utk mama sudah... hehe

Iklan LR