Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Thursday, May 6, 2010

> play station portable

secara jujur tak pasti ape itu PSP. maksud aku short form ‘PSP’ tu. lepas baca kat kotak baru tau. hehe. dah! jgn gelak lebih-lebih pulak.



Picture 4586


masa aku kecik-kecik femes sgt org main brick game. game susun bata tu. jiran aku ade beli untuk anak dia. kadang-kadang aku pujuk jugak nak pinjam main. sesiapa yang ada game tu kira hebat la. sebab masa tu mainan tu mahal sgt. hampir rm 100 rasanya. sekarang rm 10 pun tak sampai.


kalau aku suruh abah belikan, takkan dapat punya. abah dengan mak aku mana belikan apa-apa mainan masa kitaorang kecik. jgn harap ada barbie doll ke, teddy bear ke, ape-ape mainan la. padahal dalam hati teringin sangat-sangat.



untuk adam macam-macam mainan aku dan hubby belikan. penuh satu bakul. itupun dia nak lagi kalau ternampak kat kedai atau pasaraya. sampai dia nak PSP pun hubby aku sanggup beli. tapi aku tau, hubby aku nak main sama PSP tu. hehe…



tapi bila difikirkan balik elok cara abah dan mak aku tu. takde la jadi demand yang melampau sgt. ini tak, bila tak dapat menangis, mengamuk, merajuk dan sewaktu dengannya.


8 comments:

Mr PenyuBiru said...

aku rasa mmg suami ko yg nak main psp tu sebab psp tu tak sesuai tuk Adam. ataupun ko sebenarnya nak main psp tu,tapi guna nama Adam & suami tuk cover line.hehe...

p/s:zaman aku kecik pun sama.takde belinya.semuanya buat sendiri.

shafiq said...

kecik2x dah ade psp.. saya kene kumpul duit 3 bulan baru boleh beli satu..huhu..


My latest entry : Drogba Dan Ronaldo Jadi Model Seluar Dalam

kenwooi said...

i dont even have ps at home.. psp also dont have.. till today i dont own any.. =P

Diamilikku said...

oowhh akak tak suka game2 nih....so anak2 pun akak tak nak ajar lah..boleh tak?? jimat sket duit kannn

:: HUSNA :: said...

penyu: mmg suami aku yg nk pun. hehe

:: HUSNA :: said...

shafiq: takpe beli gune duit sendiri lg kita hargai kan...

:: HUSNA :: said...

kenwooi: saya pun ms kecik2 xde semua tu. anak2 skrg beruntung sgt

:: HUSNA :: said...

Diamilikku: nasib baik kak su x berminat. mmg betul jimat duit. bagusss!

Iklan LR