Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Tuesday, April 20, 2010

> macam dah tak cukup kertas

IMG_5403

tengok anak aku. macam dah habis kertas dalam rumah ni agaknya. banyak-banyak tempat kat kaki dia jugak yang dia nak conteng. dengan pen pulak tu. itu kira nasib baik. lagi haru kalau dia conteng dinding rumah kan.


aku tanya adam, dia lukis apa ni? dia cakap spiderman. hahaha! konon-konon spiderman tu tengah merayap kat kaki dia la tu. alahai adam… kreatif jugak adam ni. ada seni la. berjiwa art rupenya. ahaks!…



p/s: panjang pulak kuku adam ni. tapi dah potong dah. seminggu sekali mesti potong kuku tangan. 2 minggu sekali potong kuku kaki.

10 comments:

MyButterfly.com said...

ingat anak lak.siap ngan kuku kaki di kalerkan. dinding umah jgn cite la. tak cukup space nanti

a d r e y n i e e l i s y a said...

besa la tuh...
budak2 kan..

silap2 dgn kita skali pn dia conteng

Mr Rulez said...

ingat ms dak2..mak slalu ckp abes dinding2 kena conteng..dlu takde cat yg lap jer cam skrg..;)

jfook said...

Haha. LOL. Ade conteng dinding tak?

mamaaerish : said...

hik3... sama cam aerish... nasib x kalerkan muker yer yang?... ;p

:: HUSNA :: said...

MyButterfly.com: huh, itu lagi dasyat..

:: HUSNA :: said...

a d r e y n i e e l i s y a: kalau kita sekali dia conteng mmgg kes naya... hehe

:: HUSNA :: said...

mr rulez: aah kan dulu mn de cat yg boleh lap ni... tggu raya la cat baru balik... hehe

:: HUSNA :: said...

jfook: hehe... nasib baik belum pandai conteng dinding. tak tau la esok lusa

:: HUSNA :: said...

mamaaerish: budak2 semua same je kan... ade je idea diorang nk buat.. hik3

Iklan LR