Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Friday, July 31, 2009

> makan bola, tido bola

Pagi tadi adik lelaki aku kol…
Yg balik cuti dari mesir tu...
Ok, aku namakan adik lelaki aku tu padil...
Mmg nama sebenar dia pon...
Hihi...

kol sbb ape?
nak bagi something katanya...
Wahhh… ape erk…
Befday aku bukan hari ni ye..
Tp bulan depan…
Diulang…
Bulan depan ye kawan2…
Lebih tepat 14 ogos…
Sape2 yang rase nak bagi hadiah…
Boleh piki nak kasi ape dari sekarang…
Hahaha....

Rupe2nya adik aku ni nak kasi baju untuk adam...
Anak buah dia la kan...
Ooo baru dapat gaji ek...
1st gaji pulak tu…
Tu yang bersedekah kasi hadiah kat adam tu..
Thanks atam (atam panggilan adam untuk adik aku ni)
Untuk mama adam takde ke
Hihi…

Pas balik dari mesir tu dlm 2-3 minggu dh dpt keje..
Mengajar kat sekolah rendah...
Sekolah private kat area shah alam ni jgk...
Gaji pon boleh tahan…
Mmg dh rezeki dia kan…
Bertuah betul…



Ni la Jersey bola yg atam kasi tu
Cantikkan...
Agaknya atam nak suruh adam jadi pemain bola kot…
Act.. mmg adam suke main bola…
Kalau we all pegi giant, bola la tempat adam nak tuju..
10 kali pegi.. 10 kali nak beli bola....
Sib baik mama pandai buat helah....
Hahaha.....

YANG BAIK JADIKAN TELADAN
YANG BURUK JADIKAN SEMPADAN

5 comments:

kucingorengemok said...

mama adam nak baju bola gak? tah mcm mana la rupa, hehehe...

:: HUSNA :: said...

kog >>> ayooo... xkan mama nk pakai baju bola...
:p

Dee said...

lps ni mesti adam bersemangat nk main bola..

:: HUSNA :: said...

dee >>> harap2 la kan... :)

mummysya said...

semoga sehensem david beckham nanti...hehehehe

Iklan LR