Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Tuesday, July 21, 2009

> dadih jagung



dadih ni pon projek kat kg
beli yang segera jer..
mana la nk reti buat sendiri kan..
dadih ni ade mcm2 perisa sebenarnye..
tp yang paling aku suka..
perisa jagung ni la...
aku beli kat mydin usj..
ade kedai jual makanan2 buatan malaysia...
macam2 ade..
kek coklat segera tu pon aku beli kat situ la..



nak buat dadih ni mmg kacang
ikut je arahan kat kotak...
cuma tambah air jer..
lain2 bahan sume dh termasuk dlm kotak tu...
pas ni nak buat lagi... dan lagi...
hihi...


YANG BAIK JADIKAN TELADAN
YANG BURUK JADIKAN SEMPADAN

2 comments:

ninie said...

husna wat sendiri ke.. rajin sungguh... kalo ada masa nak try gak la..budak2 misti suka kan..

:: HUSNA :: said...

> ninie <
---------
alaa.. buat yg segera..
bukan budak jer suke..
mak budak pon same..
hihi...

Iklan LR