Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Friday, July 3, 2009

> kepunyaan adam dan hubby

seperti yang dijanjikan...
hihi..
ni aku nak tepek ape yg dibeli utk adam dan abahnye ye..



t-shirt & seluar utk adam
from PUMA
RM 39.90 sepasang..
mmg aku berkenan sgt dgn yg ni..
tu suh hubby aku beli kn tuk adam
ofcos hubby aku yg byrkan..
hihi..

hubby aku belikan untuk dirinya ialah



track suit jer...
from ADIDAS
tau bape?
RM 69 ok....
mak aiiii.... mahal gilos kan..
kalau normal price tak tau le bape pulak
kalau ikutkan aku...
tak kuasa nk beli...


YANG BAIK JADIKAN TELADAN
YANG BURUK JADIKAN SEMPADAN

No comments:

Iklan LR