Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Wednesday, July 8, 2009

> dinner with me?

mcm biasa dinner ngan adam and my hubby la...
kat rumah jer..
aku masak tau...
seperti biasa.. yang simple2 jer...

Sambal Ikan Bilis dan Petai



ni banyak sikit aku masak...
sbbnye aku nak bekal untuk brekfes pagi ni...
lagipon aku masak kering sikit..
takde le cepat basi kn..
tu pon ade lagi aku tggl kat rmh..
blk nnt boleh sambung makan lagi..


Sayur Bayam goreng bersama Fucuk dan Sosej



ni aku masak main hentam je...
taruk jer ape yang ade dlm simpanan
fucuk tu pon lebih aku masak kacang panjang hari tu..

pesanan utk dimple: wei aku sajer je nk inteprem bekas 'tupperware' aku tu.. ko ade tak pattern mcm ni.... hihi...

YANG BAIK JADIKAN TELADAN
YANG BURUK JADIKAN SEMPADAN

6 comments:

Diamilikku said...

asyik masak je kannn...betsnya dapat masak..
kak su nak masak pun tek leh...
takde org nak makan..hehehehhehe

Tukang cerita said...

Sedapnya....
:)

kucingorengemok said...

aiii, bwk bekal petai gi ofis ke? tak nangis org lain kat pejabat? hehe

Dee said...

wui..sedapnyer..aritu pun msk sambal petai ikan bilis kering2..sedap..mkn ngan roti pun selamba je..

ikiqzana said...

yg simple tu yg sedap d mkn...

:: HUSNA :: said...

> diamilikku <
alaa kak su...
ni pon kalau rajin jer..
kalau penyakit M dtg
satu habuk pon xde...

********************

> TC <
hihi..
boleh tahan la

********************

> KOG <
menangis tak dpt rasa ade la...
hiks

********************

> dee <
buat kering2 thn lama sikit
hihi..
ratah mcm tu pon sedap jgk...

********************

> ikiqzana <
aah kan zana
yg simple tu la pembuka selera..

Iklan LR