Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Monday, July 6, 2009

> selamat pengantin baru


hari sabtu hr tu aku pegi undangan perkahwinan
member masa aku kat IKM dulu kawin..
member aku member hubby aku jgk…
kan we all satu tempat belajar…
majlis berlangsung kat danau kota KL..
we all kuar rmh pas solat zohor
jln jammed plak on d way nak g sne...
dh boring aku dan adam dok dlm keta..
perut pon dh mule berbunyi
dgn panas terik pulak tu
smpai rmh pengantin kol 3.30
terus g mkn dulu..
dh kenyang baru cari pengantin...
so buat IBRAHIM dan pasangan (EZLIZA)
semoga kekal ke akhir hayat
selamat pengantin baru dari kami bertiga…



YANG BAIK JADIKAN TELADAN
YANG BURUK JADIKAN SEMPADAN

No comments:

Iklan LR