Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Wednesday, July 1, 2009

> kacang panjang



Menu aku mlm td
Kacang panjang goreng dgn fucuk dan soo hon
Soo hon ni kalau family aku pggl tauhun..
Menu ni aku masak sbb tertengok kat blog dimple..
Dimple.. aku tiru ye..
Hihi..



Makan pulak dgn ayam drummet pedas dari Ayamas…
Senang & mudah
Kuar dari freeze… boleh terus goreng…

Nugget & sosej pendek untuk adam
Pon dari Ayamas..

Dah siap…
Senang keje aku…
Dok kt dapor pon tak lama kan…
Hehehe…

YANG BAIK JADIKAN TELADAN
YANG BURUK JADIKAN SEMPADAN

3 comments:

Diamilikku said...

sedapnya sayur kacang ngan fucuk tuh...
aduhhh...ish nak kena balik masak ni...

kucingorengemok said...

suami saya dulu tak puas hati dgn nama "fucuk"... letih gak la nak nerangkan tu tahu kering, heheh

:: HUSNA :: said...

> diamilikku <
kak su senang masak mcm ni...
sempoi jer...

> KOG <
org laki bab fucuk ni sensitif kot
hihi

Iklan LR