Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Tuesday, July 21, 2009

> kurma sotong VS pak choy oyster sauce

hidangan untuk malam td


kurma sotong
selalunya org masak kurma ni guna ayam atau daging kan
tp aku tukar dengan sotong
sbb mak aku pon selalu masak kurma sotong berbanding kurma ayam
tambah pulak dgn kentang..
kentang ni utk adam..
mmg peberet dia..



pak choy oyster sauce
sayur ni mmg aku suke
kalau dgn sawi mmg aku lagi prefer sayur ni
tak pahit...

YANG BAIK JADIKAN TELADAN
YANG BURUK JADIKAN SEMPADAN

8 comments:

Mr PenyuBiru said...

sedap ke? seba dah biasa ngan kurma ayam atau daging.

:: HUSNA :: said...

> penyu <
---------
sedapppp
hingga licin pinggan..
hihi

~0~ said...

sedapnye...tetiba terasa lapar la plak tgk masakan sis...

Dee said...

rajin tjuk gambar masak ye lately..

:: HUSNA :: said...

> ~O~ <
-------
hihi..
tq atas pujian

:: HUSNA :: said...

> dee <
-------
xde cite yg menarik la dee..
tu yg tunjuk gmbr msk tu..
janji blog terapdet..
hihi

Fariena said...

sotong masak kurma?
tak pernah lg buat..leh try la mlm nie...
semalam ada beli sotong kat pasar...masak sambal jer...

:: HUSNA :: said...

> fariena <
-----------
ramai jgk yg x prnh jupe kurma sotong ni ye...
try la kak..

Iklan LR