Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Wednesday, July 22, 2009

> bila adam menyusu botol

anak2 ni macam2 gaya bile nak menyusu kan
ade yg menyusu sambil pegang bantal kecik
sambil gentel2 hujung bantal tu
ade yang menyusu atas tilam
ade yang menyusu nak dalam buai
ade yang menyusu kat atas lantai jer..
ade jgk yang nak diriba…
kadang2 tu mmg dah jadi tabiat…

macam adam
lately bila dia nak menyusu mesti nak pegang telinga..
mana entah dia belajar
kalau telinga dia takpe le jgk
ni telinga aku yang jadi mangsa…
bile tiba time menyusu..
dia mula la ajak aku sekali baring kat sebelah dia
motif? nak pegang telinga aku tu la kan
kalau aku teman sambil duduk je
dia suh baring jgk
sekejap2 telinga kiri
sekejap2 telinga kanan
kalau jemu telinga aku
telinga dia pulak…
camtu la gilir2…
ade2 je budak2 ni kan…


gmbr mama terpaksa di'blur'kan atas sebab2 keselematan... hihi...
tgk tgn anak aku tu...
takde keje betul budak kecik ni...

YANG BAIK JADIKAN TELADAN
YANG BURUK JADIKAN SEMPADAN

8 comments:

Dee said...

gentel2 telinga mama..nti mama yg stim..terus tido..kehkehkeh..fifi gentel towel..hehehe..

:: HUSNA :: said...

> dee <
-------
ohh.. fifi pon gentel2 jgk ye..
sib baik towel je

blogresipi said...

comelnya adam menyusu botol. :)

kirana said...

ko takder dia gentel tinger sapa?
hehehe

:: HUSNA :: said...

> blogresipi <
---------------
hihi..
comel ke?

> kirana <
-----------
kalau aku takde..
taktau pulak aku dia gentel telinga sape...
tp telinga abah dia.. dia xnak...
besar sgt kot... hihi

hantumakan said...

hahaha, cutenya.. anak saya sumer tiada berbotol susu, susu badan.. mm, tapi sama saje, ada habit tertentu..

neezareef said...

lor..pegang tinge la plak..agaknye syok kot sesambil nyusu tu kan

:: HUSNA :: said...

hantumakan = susu badan lagi senang...

neezareef = :)

Iklan LR